Masa Sihat Kita Berkira Untuk Jaga Kesihatan, Bila Dah Sakit Duit Umpama Daun Kayu Kering

makanan viral

Masa Sihat Kita Berkira Untuk Jaga Kesihatan, Bila Dah Sakit Duit Umpama Daun Kayu Kering

Ada sorang lelaki ni memang sakit kencing manis dan tekanan darah tinggi. Dulu sebelum beli Vivix, dia cakap mahal tak mampu. Walaupun dah pujuk-pujuk cakap kebaikan Vivix. Tapi dia diuji dengan kesakitan, masuk ward sebab tekanan darah tak terkawal, gula tak terkawal sebab stress kat tempat kerja. Baru tahu pula kolesterol dia pun tinggi.

Satu hari dia PM, dia cakap nak beli Vivix sebab bila dah sakit ni, duit pun dah tak ada nilai. Kalau ubat mahal pun dia sanggup beli, jadi dia nak try Vivix.

makanan viral

Bagaimana Penyakit Degeneratif Boleh Terjadi?

Sebenarnya apa yang kita terlepas pandang ialah badan kita ni umpama mesin. Sampai 1 masa mesin pun akan rosak kan?

Badan kita pula, makin lama bilangan sel yang berfungsi akan kurang. Dah tentu lah organ kita tak dapat berfungsi dengan tip top

Sebab itulah jadinya penyakit.

Yang kita kata jadi sebab umur dah tua.

Sebenarnya penyakit tu terjadi bukan sebab umur, tapi sebab banyak sel rosak.

So, sementara kita masih sihat ni, sel berfungsi kita masih banyak, kita jagalah dia. Kita lindung la dia. Benda2 ni memang dah dibuktikan oleh sains, bukannya magic.

rawat kencing manis

Bagaimana Suplimen Antioksida Membantu

Vivix ni bukan ubat, tetapi bantu pelihara dan membaikpulih sel-sel badan, jadi bukanlah terus boleh turun tekanan darah dan paras gula. Ubat hospital mesti terus makan.

Sekarang dah masuk botol ke-4 dah dia minum. Alhamdulillah, penyakitnya pun dah terkawal. Doktor cakap kalau terus begini, mungkin boleh turunkan ubat.Dia untung sebab beli Vivix 2 botol, boleh dapat keahlian percuma dan bonus untuk bulan depan.

Sebenarnya produk Shaklee taklah mahal. Try sendiri, then boleh tahu sendiri yang mana lebih mahal antara kesihatan dengan suplemen.

tips cegah kanser

Untuk tempahan atau info lanjut,

Boleh hubungi Fyda di 012 621 1883
WhatsApp kami di 012 621 1883 (klik dari smartphone anda).

Follow FB Fyda Noh untuk chat secara langsung.

Daftar keahlian Shaklee di “Join Now sekarang & nikmati penjimatan hingga 20%.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.