Ingatkan Cyst Ovari Biasa-Biasa, Rupanya Kanser Hingga Terpaksa Buang Rahim Dan Kilang Telur

simptom kanser ovari

Ingatkan Cyst Ovari Biasa-Biasa, Rupanya Kanser Hingga Terpaksa Buang Rahim Dan Kilang Telur

Orang perempuan tentu sangat teliti dengan bentuk badan kan? Lagi-lagi di bahagian perut, pinggang dan punggung. Bila rasa perut mula buncit, tentu gelabah kan?

Cerita saya kali ni ada kena mengena dengan perut buncit. Wanita berusia 33 tahun ini berkongsi kisahnya yang mana perut membuncit seperti orang mengandung rupanya ialah kanser ovari.

Sebelum menjalani pemeriksaan untuk mengesahkan penyakitnya, beliau memang mengalami beberapa simptom, namun saya tak pasti sejak bila simptom itu bermula. Namun, yang menyedihkan beliau terpaksa mengorbankan rahim dan kedua-dua ovarinya.

Sekarang ni, nampaknya beliau semakin sihat dan nampak happy (nampak di FB saja). Semoga Puan Hety terus tabah dan dikurniakan ganjaran yang besar kerana ujian yang berat ini.

Kalau nak follow beliau, ini link FB nya –> Hety Ezleen.

Sebelum teruskan bacaan, mungkin anda berminat nak tahu tentang cyst ovari kan? Saya dah sediakan video untuk anda. Rugi tak tengok tau..

Bagaimana Nak Kurangkan Risiko Penyakit Peranakan Wanita

Tak sanggup bayangkan bagaimana agaknya jika diuji macam tu kan? Sebab tu, wanita kerna jaga kesihatan baik-baik dan jangan takut untuk lakukan pemeriksaan di klinik atau hospital jika ada sesuatu yang dirisaukan.

Dan saya menjaga kesihatan organ wanita saya dengan amalkan Vivix, OmegaGuard dan GLA Shaklee.

Penyakit-penyakit wanita ni, baik cyst di ovari, cyst di payudara, fibroid ataupun kanser rahim, kanser ovari dan kanser payudara ada 1 persamaan. Iaitu, kesemuanya merupakan penyakit yang bergantung kepada hormon estrogen.

Maknanya wanita tersebut mengalami masalah estrogen berlebihan.

Begitu juga jika anda menghidap masalah cyst atau fibroid, anda boleh ikhtiar dengan Vivix, GLA dan Omega juga.

simptom kanser ovari

Kenapa saya syorkan VIVIX, Omega dan GLA?

Vivix dan GLA adalah suplimen, bukannya ubat. Ia tidak mengandungi bahan terlarang atau bahan sintetik untuk menahan sakit. Ia merupakan suplimen yang di akui secara sintifik semulajadi, berkesan dan selamat digunakan walaupun dalam jangka masa panjang 10 ke 20 tahun keatas.

Menurut kajian LANDMARK STUDY, semakin konsisten pengguna menggunakannya , tahap kesihatan mereka semakin baik berbanding mereka yang mengamalkan suplimen lain. Suplimen ini bukan sahaja diluluskan oleh  KKM tapi diuji oleh pakar-pakar antarabangsa.

Mesti Baca. Kenapa Wanita-Wanita Ini Sangat Sukakan Vivix

rawat kanser ovari

haid tak teratur

Haid tak teratur juga adalah antara masalah yang terjadi bila hormon tak stabil. Juga boleh terjadi bila wanita itu ada cyst.

kecutkan cyst

kanser ovari

 

Vivix mengandungi polifenol tumbuhan yang tinggi yang membantu mengurangkan hormon estrogen dalam badan. Bila hormon dah stabil, in sha Allah risiko penyakit-penyakit kewanitaan ini dapat dikurangkan.

Selain itu juga, Vivix bertindak membaik pulih sel dan melindungi sel dari kerosakan. Menjadi pilihan Puan Leya yang juga terpaksa membuang semua organ peranakannya. Ini menyebabkan beliau mengalami simptom menopaus. Untuk kurangkan simptom itu, beliau mengamalkan Vivix yang mengembalikan keremajaan sel.

Bagaimana Nak Dapatkan Produk Ni?

Anda boleh hubungi saya untuk bercakap atau terus hubungi melalui whatsapp

–> Fyda Noh

–> Fyda Noh

–> Fyda Noh

Saya sedia bantu anda selesaikan masalah kesihatan yang membelenggu fikiran dan kesihatan anda selama ini.

Bertindak segera sebelum penyakit anda melarat,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *