Vivix Sama Dengan Minuman Jus Buah, Takda Manfaat Untuk Kesihatan Pun

vivix untuk kencing manis

Vivix Sama Dengan Minuman Jus Buah, Takda Manfaat Untuk Kesihatan Pun

Sedihnya bila orang samakan Vivix dengan minuman-minuman buah di pasaran, katanya tiada resveratrol dalam Vivix. Dari segi klasifikasi memang KKM letakkan Vivix sebagai makanan. Jadi, memang dari kumpulan yang sama tapi kualiti yang sangat jauh beza.

Vivix ialah campuran botani yang dibuat daripada 4 bahan utama, iaitu:

1. Anggur muskadin. Anggur yang jarang ditemui dan sangat tahan lasak.

2. Lobak ungu yang merupakan sumber vitamin A terbaik.

3. Elderberry yang kaya dengan antioksida.

4. Knotweed Jepun.

Kita tahu nenek moyang zaman dulu mengubat penyakit menggunakan tumbuhan. Sebab tumbuhan ni ada bahan kimia yang bermanfaat untuk kesihatan. Bahan kimia ni secara general dipanggil phytochemical. Banyak kajian menunjukkan phytochemical ni ada fungsi antikanser.

Phytochemical ni fungsi dia macam antibodi kepada tumbuhan supaya tumbuhan tu boleh kekal lama walaupun apa saja perubahan cuaca dan keadaan yang mengancam dia.

Ada pelbagai phytochemical di dunia ni dan setiap tumbuhan berbeza mungkin ada bahan kimia yang berbeza.

vivix untuk kencing manis

Resveratrol Dalam Vivix

Resveratrol adalah salah 1 phytochemical yang wujud dalam tumbuhan. Tapi resveratrol mendapat perhatian saintis dari dulu lagi sebab katanya sangat bermanfaat untuk kesihatan. Kajian yang menunjukkan resveratrol bermanfaat untuk kesihatan dah melebihi 2000 kajian.

Resveratrol memang wujud secara semulajadi dalam anggur muskadin dan Knotweed Jepun.

Tapi gabungan keempat-empat bahan di atas menghasilkan sebatian polifenol yang berkesan 10kali lebih baik daripada resveratrol sahaja. Maksudnya dia ada benda yang lebih baik daripada resveratrol.

Secara logiknya kalau benda tu memang dah ada dalam bahan utama, takkan bila kita jadikan makanan dalam bentuk lain, kita nak korek buang pula kan? Kalau benda tu memang kita tahu bermanfaat?

(Berfikir sejenak)

Vivix Bukan Produk Biasa-Biasa

Sebelum dipasarkan, Vivix terlebih dahulu menjalani pelbagai ujian makmal untuk memastikan keberkesanan dan selamat untuk jangka panjang.

Dan kajian oleh Prof. Elizabeth Blackburn membuktikan pengambilan Vivix secara konsisten boleh memanjangkan telomere dan melindundi DNA. Kajian ini dinamakan Landmark Study II.

vivix telomere

Harga Kesihatan Memang Mahal

Ada yang kata harga Vivix sangat mahal. Bagi saya pun memang agak mahal, tapi ketahuilah harga diri kita, harga badan kita lebih mahal.

Jadi, bulan ni Shaklee bagi peluang untuk berjimat.

1. Beli 6 botol, PERCUMA 1 botol

Walaupun nampak macam sangat banyak dan lagi lah mahal kalau 6 botol. Tapi ada cara lain untuk dapatkan dengan harga lebih murah. Iaitu berkongsi dengan ahli keluarga atau kawan-kawan awak. Jadi boleh bahagi 7.

Saya tolong kira ya..

RM3021 bahagi 7, jadi RM431.57 berbanding harga runcit RM503.

Dah jimat RM71.93

2. Beli 2 botol, diskaun 5%

Untuk 2 botol, harga runcit ialah RM1007, tapi dengan harga promosi anda dapat RM956.65 sahaja. Ini bermakna dah jimat sebanyak RM50.35.

Anda nak jimat lagi?

Kalau nak jimat lagi, anda boleh join ahli Shaklee terus. Dan untuk pengetahuan, pembelian mana-mana promo di atas anda memang layak dapat keahlian percuma.

Bayangkan kalau harga runcit dah begitu murah, apa lagi kalau harga ahli. Anda juga berpeluang dapat cash bonus next month.

Wahhh berganda-ganda jimatnya.

Tapi, yang paling penting of kos kesihatan anda.

Selepas jadi ahli Shaklee, anda boleh beli vitamin lain juga dengan harga yang murah. Dan kalau nak mula perniagaan, bila-bila masa pun boleh mula. Bisnes Shaklee bukan bisnes cikai-cikai sebab Shaklee boleh tawarkan income tanpa batasan kepada pegedarnya.

Untuk tempahan atau oder, boleh hubungi Fyda di 012 621 1883 (www.wasap.my/60126211883)

atau boleh isi borang di bawah. Cepat2 sikit tau, sebab ofer dah tinggal 3 hari lagi.

Disclaimer : Produk Shaklee adalah suplemen untuk menyokong keperluan nutrisi. Bukan ubat untuk merawat, mendiagnos atau memulihkan penyakit.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *