Tips Ibu Bekerja Menambah Income Di Rumah Supaya Boleh Bersara Awal Untuk Jaga Anak Sendiri

tips bisnes ibu bekerja

Tips Ibu Bekerja Menambah Income Di Rumah Supaya Boleh Bersara Awal Untuk Jaga Anak Sendiri

Masa saya mula-mula bekerja dulu, memang saya sangat semangat dan passionate untuk berjaya dalam kerjaya saya. Masa tu pun takde boyfren, kira kamikaze lah sangat. Tak kawin pun takpa, yang penting boleh berjaya dalam karier.

Tapi, jodoh memang tak terduga kan? Setahun lepas bekerja, prince charming tu muncul. Jodoh pertemuan di tangan Tuhan, jadi kahwin lah kami. Setahun lepas tu saya dapat anak.

Lepas dapat anak, memang berbeza sangat pandangan saya tentang kehidupan. Rasa tak boleh tinggalkan anak untuk pergi kerja. Sangat tak boleh, apatah lagi anak menyusu badan.

Alhamdulillah, saya bertemu dengan bisnes Shaklee. Bagi saya bisnes ni sangat fleksibel dan mudah untuk buat di rumah. Walaupun saya masih bekerja, tapi in sha Allah tak menjadi masalah untuk berbisnes.

Saya tahu memang ramai wanita yang lepas kahwin, perhatian dan kasih sayang berubah kepada keluarga. Malah, ada yang tekad berhenti kerja walaupun keadaan kewangan belum terjamin.

Antara masalah yang dihadapi ialah nak cari pengasuh anak. Dah ada pengasuh, timbul pula kes kena dera la. Macam-macam. Ada pula ibu yang susah nak tinggal kerja walaupun anak sakit demam. Kan lebih mudah kalau jaga anak sendiri.

tips bisnes ibu bekerja

Ni saya nak jemput wanita-wanita yang dah berhenti kerja untuk jaga anak atau bercadang untuk berhenti kerja untuk jaga anak berbisnes Shaklee dengan saya.

In sha Allah, saya dah sediakan semua modul dan jalan untuk anda. Tinggal nak redah je lagi. Kalau beminat, boleh isi borang di bawah ni.

Borang Pendaftaran Ahli Shaklee

 

Terima kasih kerana berminat untuk bekerjasama dengan saya. Semoga usaha kita yang sedikit ini membuahkan kejayaan dan kebahagiaan kepada keluarga kita.

 

Salam Sayang,

Founder VerstailGroup

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *