Tingkatkan Kesuburan Suami Isteri, Kehamilan Yang Tidak Disangka

merawat kesuburan

Tingkatkan Kesuburan Suami Isteri, Kehamilan Yang Tidak Disangka

Kenapa harga barang bila makin lama akan menurun? Kerana barang akan semakin lama dan nilainya menyusut. Begitu juga dengan manusia. Tapi tak adalah nak jual manusia. Maksudnya fungsi sel akan makin menurun dan masa itulah macam-macam penyakit terjadi, termasuklah tahap kesuburan semakin menurun.

Sebut pasal kesuburan, wanitalah yang paling risau dan taboo masyarakat kita asal pasangan lambat dapat anak je mesti salah wanita. Tapi sebenarnya itu silap, kerana kesuburan lelaki juga turut memainkan peranan besar.

merawat kesuburan

Dalam masyarakat kita, pengambilan atau pengamalan vitamin masih asing. Jadi, apabila dikatakan vitamin boleh membaikpulih kesuburan, dah tentu ia menjadi kenyataan yang agak asing. Sebenarnya ramai tak tahu bahawa vitamin dan mineral adalah sangat penting untuk fungsi sel yang normal. Walaupun keperluannya dikatakan sikit, tapi sel kita tak pernah berhenti bekerja. Ada vitamin yang boleh dihasilkan oleh badan dan ada yang perlu diambil melalui pemakanan.

Apabila kita mengalami kekurangan zat-zat dan vitamin ini, tentulah boleh agak apa yang akan jadi kan? Beberapa proses kimia dalam sel tidak dapat dihasilkan dengan baik, dan agaknya sampai bila badan boleh bertahan. Contohlah, satu tayar kereta kita hilang skru. Kita boleh cabut 1 skru pada setiap tayar lain dan letak pada tayar itu kan? Kereta masih boleh berjalan, tapi adakah sama dengan jika semua tayar ada 4 skru? Tak kan? Kita pun mungkin terfikir juga bolehkah bertahan ni? Entah-entah tercabut pula tayar nanti. Begitulah juga dengan badan kita. Walaupun masih berfungsi tapi fungsinya sudah tentu kurang berbanding jika cukup semua nutrisinya.

Sistem kesuburan tidak terkecuali daripada menghadapi masalah. Betul, rezeki itu di tangan Allah. Dari Dia sajalah bila dia mahu kasi anak. Tapi, kalau difikir balik apa beza konsep rezeki anak dengan rezeki duit yang kita kena kerja untuk dapatkannya? Kita berusaha untuk dapat rezeki daripada bentuk duit dengan bekerja. Jadi, di mana konsep berusaha untuk mendapatkan anak salah? Mungkin ada banyak cara untuk berusaha mendapatkan anak bagi pasangan yang belum ada anak, tapi yang paling senang dan sering dipandang sebelah mata ialah penjagaan pemakanan.

Saya kongsikan kisah sepasang suami isteri yang mengamalkan Vivix untuk meningkatkan kesuburan kedua-duanya. Vivix ni bukanlah ubat ajaib yang boleh bagi mengandung begitu sahaja. Vivix adalah suplemen yang mampu membaikpulih sel dari peringkat DNA. Dia juga membekalkan tenaga kepada sel untuk fungsi yang lebih baik. Bila badan sihat dan keperluan dipenuhi, in sha Allah tahap kesuburan juga boleh meningkat.

makanan untuk tingkatkan kesuburan wanita

Untuk anda yang berusaha untuk hamil, Vivix mungkin salah satu penyelesaian sebelum anda menjalankan kaedah pembedahan untuk hamil.

PM/whatsapp saya,

012 621 1883

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *