Tak Tahan Bersin Teruk Waktu Pagi, Ikhtiar Untuk Kawal Resdung

gatal hidung

Tak Tahan Bersin Teruk Waktu Pagi, Ikhtiar Untuk Kawal Resdung

Bangun pagi je bersin, macam bergegar 1 rumah. Jiran sebelah pun terkejut. Lagi-lagi kalau masalah ni berlaku dalam 1 family. Bersahut-sahutan bersinnya.

Inilah namanya resdung.

Buat anda yang ada resdung – bersin waktu pagi, tak boleh kena habuk atau debu, hidung gatal, mata berair. Yang lagi teruk, tumbuh jerawat-jerawat besar kat muda dan tak surut-surut.

gatal hidung

Apa Penyebab Resdung?

Resdung ni sebenarnya dalam kumpulan alergi. Bila seseorang tu terdedah kepada alergen – iaitu habuk, debu atau cuaca sejuk, imun dia jadi lebih sensitif dan memberi tindak balas yang berlebih-lebih.

Selain ubat klinik, ada tak cara nak kawal resdung ni?

Selalunya saya akan cadangakan 3 vitamin yang asas.

resdung teruk

1. ALFAFA COMPLEX
– Kaya dengan klorofil untuk membantu mengurangkan keradangan akibat resdung , alergi , ekzema
– Melawan alahan seperti hidung atau kulit sensitif dan gatal-gatal akibat resdung
– Namun, jika ada adalah pesakit SLE, alfalfa mungkin boleh jadi pencetus SLE anda.

2. SUSTAINED RELEASE VITAMIN C PLUS
– Bertindak seperti antihistamin yang membantu mengurangkan resdung atau alahan
– Mengandungi antioksidan yang tinggi bagi meningkatkan antibodi dan daya tahan badan kita dalam melawan penyakit<
– Membantu mempercepatkan proses penyembuhan tisu badan kita.

3. VITAMIN B COMPLEX
– Vitamin B6 di dalamnya membantu memulihara selaput lendir agar kekal sihat dan bantu menghasilkan antibodi badan kita.
– Mengurangkan rasa stress, tertekan, sakit kepala kesan dari resdung kerana B Complex adalah vitamin antistress semulajadi.

 

ubat resdung<

rawatan resdung

Bagaimana Nak Dapatkan Set Resdung?

Amalkan Set Resdung Shaklee konsisten setiap hari insyaAllah boleh membantu memulihkan masalah resdung anda. Jangan biarkan masalah resdung anda melarat kerana ianya boleh membawa kepada komplikasi lain.

*DISCLAIMER
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Boleh hubungi Fyda di 012 621 1883
WhatsApp kami di 012 621 1883 (klik dari smartphone anda).

Follow FB Fyda Noh untuk chat secara langsung.

Daftar keahlian Shaklee di “Join Now sekarang & nikmati penjimatan hingga 20%.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.