Cara Mengurangkan Sakit Sendi Untuk Pulun Solat Terawih 20 Rakaat

cara mengerjaka solat terawih

Cara Mengurangkan Sakit Sendi Untuk Pulun Solat Terawih 20 Rakaat

Sekarang kita dah pun berada dalam bulan Rejab dan dalam sebulan lebih lagi nak masuk bulan puasa. Bulan Ramadhan kita tahu datang dengan pelbagai rahmat yang sepatutnya kita rebut. Orang kata tahanlah sikit beribadah sepanjang bulan puasa untuk rebut ganjaran yang Allah bagi.

Dah bersediakah kita untuk masuk bulan puasa? Kita tahu kan dalam bulan puasa ni ada ibadah sembahyang terawih yang tak ada pada bulan-bulan lain. Dah tentu kita nak buat yang terbaik untuk terawih kan? Takkan tiap-tiap tahun nak solat 8 rakaat saja dengan surah pendek?

cara mengerjaka solat terawih

Dunia sekarang ni orang kata dah makin hampir ke penghujung. Jika ada peluang masuk ke bulan Ramadhan, dah tentu teringin nak solat terawih cukup 1 bulan. Teringin nak solat sampai 20 rakaat. Allah dah bagi peluang, gunakan sebaiknya.

Tapi, masalahnya…

Lutut, kaki sakit sangat… Tak boleh nak gerak cergas macam dulu-dulu dah. Kalau nak bangun masa solat tu kena perlahan-lahan. Sakit, lenguh semua ada.

Jadi, saya nak cadangkan 1 suplemen yang boleh membantu untuk kurangkan sakit sendi dan memberi tenaga untuk terus melakukan ibadah dan mengejar pahala yang Allah sediakan pahala yang Allah sediakan kepada orang yang tekun.

Baru makan 1 botol, sakit arthritis (sakit sendi) dah berkurang

Ringkasan testimonial Vivix untuk arthritis

 

Kakak ni memang dah lama sakit lutut, nak solat pun susah. Biasalah kan, kalau usia dah meningkat memang cepat sakit-sakit badan dan sendi. Alhamdulillah, selepas amalkan Vivix, sakit sendinya semakin berkurang.

Sebagai anak, dah tentu kita pun rasa happy kan kalau hadiahkan Vivix kepada mak ayah dan dorang pun makin sihat. Lagi-lagi di bulan puasa. Orang tua,apa lagi yag dia harapkan melainkan dapat beribadah dengan selesa dan sekuatnya. Mudah-mudahan asbab kita bantu ibu bapa untuk beribadah, kita juga dapat ganjarannya.

In sha Allah..

Sekian saja perkongsian ringkas saya, semoga dapat menyuntik semangat rakan-rakan semua untuk buat persedian berjuang merebut malam penuh keberkatan yang dijanjikan lebih baik daripada 1000 bulan.

cara mengerjakan solat terawih sendiri

Ada lagi rupanya testimonial sakit lutut yang berkurang dalam 3 hari sahaja selepas minum Vivix. Klik SINI untuk baca dan kagum.

Bagaimana mendapatkan produk Shaklee?

Anda boleh mendapatkan produk Shaklee daripada pengedar Shaklee yang sah tapi hati-hati ye, pastikan ada dapatkan daripada pengedar berkaliber yang boleh memberi konsultasi masalah anda dan mencadangkan cara pemakanan vitamin yang betul. Kalau cara makan salah, bukan saja tidak beri kesan positif malah mungkin lagi teruk jadinya.

Jika anda berhajat untuk beli sendiri, boleh klik SAYA NAK KUATKAN SENDI DENGAN VIVIX.

Memang ini yang sangat dinantikan oleh peminat-peminat Vivix satu Malaysia. Inilah peluang untuk berjimat berganda-ganda. Jangan lepaskan peluang ini ya.

Mungkin anda tak puas lagi nak baca testmonial Vivix
Vivix dan SLE
Vivix dan kanser payudara
Vivix dan tekanan darah tinggi
Vivix dan kanser paru-paru
Vivix dan kencing manis
Vivix dan berhenti merokok

Sekian dulu daripada saya. Nak minum Vivix dulu sebelum tidur.

Untuk order atau konsultasi, boleh whatsapp saya di 012 621 1883. Nama saya Fyda.

2 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *