Bagaimana Wanita Yang Alami Buah Pinggang Rosak Ikhtiar Untuk Kesihatannya

penawar buah pinggang rosak

Bagaimana Wanita Yang Alami Buah Pinggang Rosak Ikhtiar Untuk Kesihatannya

Kementerian Kesihatan Malaysia menyarankan kita bertindak proaktif dalam menjaga kesihatan. Apabila usia dah cecah 40 tahun, tapi sekarang mungkin lebih awal dari tu kot, kenalah membawa diri untuk ambik darah, buat ujian saringan. Daripada ujian darah ni, kita boleh tengok kalau organ dalaman kita bermasalah.

Masalah dengan organ dalaman adalah satu perkara yang sangat merisaukan. Bayangkanlah, benda yang di dalam tu kita langsung tak nampak, tak ada simptom apa-apa pun. Kalau tak cek darah, memang tak tahu ada penyakit. Bagi kita, penat badan, letih lesu, berat badan naik ke turun ke, benda biasa la kan?

Tahu-tahu dah sakit. Sakit pula bukan alang-alang, terus pergi ke level paling tinggi. Kalau buah pinggang mungkin tahap 3 atau tahap 4 baru lah ada simptom.

penawar buah pinggang rosak

Sumber gambar : conversation

Penyakit Buah Pinggang Boleh Terjadi Tanpa Apa-Apa Penyakit.

Walaupun kencing manis adalah punca utama kerosakan atau kegagalan buah pinggang, namun penyakit ini boleh terjadi sendiri walaupun tiada penyakit lain.

Ini kisah benar tentang Kak Jun.2 tahun lalu Kak Jun telah dicadangkan oleh doktor untuk menjalani pembedahan pada buah pinggangnya. Kesakitan yang ditanggung oleh Kak Jun menyebabkan jiwanya resah.

Kesakitan yang ditanggung juga membuatkan Kak Jun mencari penawar untuk kesakitannya.

Syukurlah, akhirnya…

penawar buah pinggang bocor

Sekiranya anda alami masalah seperti Kak Jun dan ingin ikhtiar untuk kesihatan anda, boleh hubungi saya, Fyda : 012 621 1883 (www.wasap.my/60126211883)

Atau boleh isi borang di bawah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *