Apa Hadiah Hari Ibu Yang Paling Mak Suka Dan Pasti Nama Kau Selalu Disebut-Sebut?

Apa Hadiah Hari Ibu Yang Paling Mak Suka Dan Pasti Nama Kau Selalu Disebut-Sebut?

Selamat Hari Ibu kepada semua ibu-ibu di Malaysia dan seluruh dunia. Semoga ibu-ibu semua diberkati dan disayangi Allah kerana telah menyayangi, menjaga dan mendidik kami sejak kecil lagi.

Anak-anak dah ucap kat mak Selamat Hari Ibu

Tak payahlah jawab, setiap hari hari ibu ye..

Kalau yang gitu baguslah. Hari-hari ucap terima kasih kat mak. Ni yang setahun sekali pun susah, nak juga ada event macam ni. Baru boleh cakap. Ambil kesempatan untuk cakap kat mak yang kita sayang dan sangat berterima kasih pada mak.

hadiah hari ibu 2017

Apa Hadiah Yang Nak Bagi Sempena Hari Ibu?

Ada anak-anak yang bagi duit setiap bulan kat mak dan ayah. Tapi sebenarnya pernah kita tanya tak dia, apa sebenarnya yang dia mahu? Adakah dia mahukan harta saat dah tua ni?

Pernah tanya tak?

Dan apa pula harapan kita pada mak dan ayah sebenarnya? Apa yang kita harapkan jadi pada mereka pada usia emas ni?

Harta Paling Berharga Ialah Kesihatan

Kalau saya, yang berada jauh daripada mak ayah, saya cuma harapkan mereka sihat saja. Anak-anak semua jauh. Adalah adik bongsu yang baru habis SPM. Tapi okla jugak sebab rumah saudara-mara semua dekat saja. Tapi, riisau jugakkan kalau sakit, anak-anak tak ada kat rumah.

Ingat lagi masa mak sakit perut sangat hari tu. Alhamdulillah ayah pun masih kuat dan boleh bawa mak ke hospital. Rupanya disahkan menghidap batu karang hempedu. Tapi, lepas makan ubat sakit mak tak juga kurang-kurang. Alhamdulillah lagi sebab kakak ada kat kampung masa tu. Bila dibawa ke hospital swasta, doktor plan nak operate. Rupanya bila dah buka, pundi hempedu mak dah bengkak dan ada jangkitan. Kalau tak buang segera, mungkin boleh meragut nyawa.

Ya, Allah.. kuatnya sorang mak. Depan kami langsung dia tak tunjukkan yang dia begitu sakit.

Apa lagi yang mak ayah kita nak, kalau bukan kesihatan..

Dan saya pasti mak ayah orang lain pun tentukan inginkan taraf kesihatan yang baik. Dah tua-tua ni tak ada benda lain yang mereka nak tumpukan selain ibadah. Kalau badan pun sihat, tentu ibadah lebih bertenaga.

Buatlah sesuatu untuk kesihatan mak ayah kita. Sebab mereka lah yang berkorban seluruh kehidupan mereka untuk kita.

Vivix adalah salah 1 suplemen berkualiti yang boleh meningkatka taraf kesihatan seseorang terutamanya warga emas.

Banyak kajian dijalankan ke atas resveratrol yang merupakan bahan aktif dalam Vivix yang memberi manfaat kepada kesihatan.

Jangan bertangguh lagi. Buatlah sesuatu untuk gembirakan mak ayah. Tu pun cara kita membalas budi mereka.

semua orang perlukan vivix
kenapa badan selalu letih

Vivix mungkin satu-satunya cara untuk menjaga kesihatan mak ayah kita dengan izin Allah. Kalau mak ayah orang lain umur 60-70 tahun masih bertenaga dan boleh travel luar negara lagi, kenapa bukan mak ayah kita?

Melaburlah untuk kesihatan mak ayah yang tiada galang ganti.

Isi borang ini untuk tempahan atau konsultasi atau whatsapp Fyda di 012 621 1883

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *